Opisy stanowisk pracy

Opisy stanowisk pracy to uporządkowane i oparte na faktach zdefiniowanie jego funkcji, celów i znaczenia w organizacji. Określa jego umiejscowienie w strukturze organizacyjnej i współzależności w odniesieniu do innych stanowisk. Zawiera niezbędne wymagania kwalifikacyjne i kompetencyjne, zakresy odpowiedzialności i główne zadania realizowane na stanowisku.

Projekt obejmuje:

  • Analizę organizacji,
  • Opracowanie szablonu opisu stanowiska,
  • Zebranie informacji niezbędnych do utworzenia opisów stanowisk,
  • Opracowanie Elektronicznej Księgi Opisów Stanowisk (EKOS) umożliwiającej efektywny dostęp do wszystkich opisów stanowisk ich modyfikację, wydruk. EKOS funkcjonuje w programie MS Excell i nie wymaga instalacji, zakupu dodatkowego oprogramowania.

Opis stanowiska pracy może być prowadzony jako samodzielny projekt lub być częścią wartościowania stanowisk.

Opisy stanowisk pracy
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych usług?
Zachęcamy do kontaktu, odpowiemy na wszystkie pytania: